söndag 31 oktober 2010

Myskväll.

Haft en bra dag tillsammans med pappa och vi gjorde en hel del saker, även om det inte var hälften av vad pappa egentligen hade behövt hinna med. Men jag är nöjd i alla fall.

Kvällen har spenderats med lillebror Lucas, vi har städat vår storebrors skitäckliga bil så att vi kan använda den i flytten i morgon. Vet inte om jag nämnt det innan men tanken är att jag ska bo i Lucas lägenhet tillsammans med honom den närmaste tiden. Dock muckar inte Lucas från lumpen fören den 3:e december så första månaden är jag mestadels ensam. Förutom att städa bilen har vi hängt upp en lampa i köket, städat kylen, placerat ut micro, lite burkar och knivar på sin plats och ställt in torrvaror i skåpen. Vi har dessutom druckit te och ätit lite mackor och det kändes så förbaskat mysigt att ha någon att fika tillsammans med utan att känna pressen att man ska hinna prata om allt innan bussen går osv. Dock åker Lucas tillbaka till Boden i morgon och jag kommer inte träffa honom på ett bra tag så jag kommer nog känna mig ganska ensam. Det suger. Men jag kommer egentligen ha fullt upp med annat den kommande veckan, bl.a med besök på AMS, jobbcoachen och umgås med Molley, så jag borde inte vara orolig men det är ju som en trygghet att veta att man slipper vara själv emellanåt.

Nej, nu ska vi nog göra lite datapyssel, prata och kanske hinna börja tjafsa lite innan sömnen infaller.
Nattinatt

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fan vad jag saknar er!

Linnea sa...

Aow! Och vi saknar dig Peron! <3