onsdag 26 september 2007

Himmelriket.

Igår somnade jag runt klockan 18-19 och sov oavbrutet hela natten fram till nu.
Detta gör mig väldigt glad. Jag mår bättre än på flera dagar på grund av min goda sömn och jag känner mig redo för en ny dag.

Igår beslöt sig Calle Schulman för att sluta blogga. Igen.
Detta känns väldigt tråkigt, men också lite b-aktigt.
Man slutar inte när man är på topp två gånger.
Speciellt inte innom ett halvår.

Ska jag vara ärlig så tyckte jag bättre om Calles blogg än om Alex.
Men nu ändrar jag mig. Mest för mitt eget bästa.
För att slippa sakna Calles inlägg.
Men Alex är bättre.
Och om inte annat så ser han bättre ut.

Jag saknar många av mina CUF-kompisar.
Jag skulle egentligen vilja ha en box i sidan av mina blogginlägg som alla andra med länkar till olika vänners och annat löst folks bloggar, men jag kör på metoden "ingen nämnd, ingen glömd."

Nu ska jag börja göra mig iordning för skolan.

Pussar

Inga kommentarer: