måndag 24 september 2007

Maktsamlingen.

I helgen var jag på maktsamling i GBG.
Vi hade föreläsningar om jämställdhet och en massa statistik från valet.
Jag tycker ju inte att jämställdhet är så intressant men efter ett pass med Lisa, Johan och Julia så kom jag i lite positivare tankar till ämnet. De stimulerade mina hjärnceller så att säga.
Jag skaffade mig dessutom nya kompisar och tightade upp lite gamla kontakter och bekanta ansikten vilket känns väldigt roligt.
Helgens höjdpunkt var nog helt klart när mitt lag kom 2:a i lördagens tävlingar.
Mitt lag bestod av Kronobergs-Isak, Värmlänningar, Gotlands-Hans, Peronet & Lucas.
Jag skulle vilja skriva en mer utförlig beskrivning utav helgen som gick men jag glömmer baa bort saker hela tiden.
Så jag säger istället; "You should have been there."

Puss

Inga kommentarer: