lördag 28 juli 2007

Jeo.


Jag hade kalas igår, det var roligt.
Men vi var ett antal för många tjejer.
Jag saknar Victor, hade velat supa ner honom.
Vi har fortfarande inte lyckats fylla Lucas, men jag lovar,
en dag kmr han ligga där på golvet på grund av alkoholförgiftning,
och då ska det fan vara mitt fel! :P

Veronica försvann hem till Roos, Adam somnade med Pernilla,
Bea gick hem till sig, Lucas sov med Beccis (igen),
Sandra sov med Jonna och Fredrik sov med mig (igen).
Linnea och Emil åkte hem.

Min hyresvärd Willy var surgubbig och ville typ döda oss
redan vid klockan elva.
Han har någonting emot Sandra, jag kan inte sätta tummen på vad det är,
men jag tror att det är det att Sandra är ung, snygg och rökare.
Han har någonting emot bra människor helt enkelt.

Just ja, Fredrik hånglade ner Lucas rätt så ordentligt ett par gånger.
Det var mysigt^^,
Bilder kmr senare.

Pussar


1 kommentar:

Fredrik Eriksson sa...

ja nu har man ju lyckats lära din lillebror hur man hånglar :)