söndag 1 juli 2007

Telefonsamtal.

Idag fick jag ett telefonsamtal av min käre kompis Fredrik från Arboga.

Öppningsrepliken var "Hej! Är du naken?"
I den stilen fortsatte det.

Fredrik: "Så, vad gör du?"
Jag: "Jag är med Veronica och hennes pojkvän."
Fredrik: "Jaha, är hon fortfarande ihop med han Martin?"
Jag: "Nej fan, det var ju sjukt länge sen, vilket minne du har! "
Fredrik: "Jag vet, jag kommer ihåg hur du är i sängen också!"

_____________________________________________________________________________

Fredrik: "Men kan inte du komma hit och hälsa på snart? Jag har en 120 säng."
Någon i bakgrunden: "Jag har en större!"
Fredrik: "Tyst Micke, hon är min!"
Micke: "Ja, ja, men hon är jävligt snygg!"

Storstilat kära vänner, storstilat.

Får se om Fredrik kommer ner hit till min födelsedag, vore ju roligt.

Fick reda på idag av min bror att han ska åka upp till Umeå på måndag, alltså imorn.
Jag blev så sjukt sugen på att hänga med, vill träffa Robin, Marica och kanske Daniel.
Men det blir nog inte så, har ju pengarna, men det kom så hastigt på.
Fast nu vet jag ju vad det kostar att åka upp iaf, så jag kan ju börja spara lite,
skulle vara sjukt kul att åka upp till slutet av sommaren:)


Glöm inte bort att boka 24 Juli! Då fyller jag 18:)
Kom även ihåg den 17 Juli. Då blir det födelsedagskalas!

Pussar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, precis vad jag säger ju. Ditt odjur :P

Fredrik Eriksson sa...

haha jag är för härlig ibland :p