tisdag 18 december 2007

Lyckliga dagar.

Nu har jag haft flera bra dagar i rad, undrar när det kommer att sluta?
För det vet vi ju alla att lyckliga dagar rusar iväg så fort.


Idag har jag varit på GiraffMedia i Västervik och sökt APU-plats, det gick väldigt bra och Fredrick, som killen heter, tyckte att jag hade en del bra arbetsprover med mig, det var trevligt att höra:)
Klockan 13 så ska vi gå och kolla på en kille som heter Bob Hansson i aulan, han är författare och komiker typ, de som har sett honom säger att han var bra men Lisa tänker inte att kolla på honom. Han luktar så äckligt säger hon. Mamma läste högt för mig i tidningen om honom och han har antagligen klätt av sig naken någon gång när han uppträdde på en skola, stod helt naken i deras aula. Hur tänker man då? Han är nog lite knäpp.

På fredag får vi julllov, och det ska ju blli roligt^^ På lördag kommer min 12:åriga kusin Evelinea hem till mig och ska stanna tills julafton, så vi ska väl pynta granen, göra knäck och pyssla lite allmänt:)
På julafton ska vi hem till farmor och äta massor av mat, kolla KalleAnka och få julklappar, och det är också välsigt trevligt. Nästan trevligare än att Fredrick tyckte att mina arbetsprover var bra:P
På onsdagen kommer Daniel hem till mig.
Så kommer jag att bli glad. Lyckligare än vanligt. Jag har saknat honom lite, jag fattar inte vad han ska bo i Umeå för, det är ju bara onödigt, och i Januari åker han till USA.
Där ska han plugga på college i en termin och sedan kommer han tillbaka till Sverige till sommaren. Då kommer han att vara ännu längre bort, vilket betyder, ännu onödigare.

Men som sagt, på onsdag nästa vecka kommer han hem till mig, och det är väldigt trevligt det med. Ännu trevligare än att vara hos farmor och äta julmat och att Fredrick tyckte om mina arbetsprover tillsammans.
Nu så ska jag vänta på att Linnea slutar från sin lektion så att vi kan gå till aulan för att se en strippande, galen, komikersprudlande författare. Vi får väl se hur det går.

Pussar<3

Inga kommentarer: