måndag 19 november 2007

Fy skämmes!

Förlåt att det går så långt mellan gångerna innan jag skriver nya inlägg, men jag känner inte att jag har någonting att berätta om eller att det är någon som läser vad jag skriver i alla fall. Borde igentligen sova för länge sen men nu är klockan så mycket att jag kommer att försova mig till skolan om jag somnar.

Har fått ta över min storebrors katter, så nu bor jag inte ensam längre.
Det är två honkatter som heter Zelda och Isa, jag och victor döpte dem. Zelda äter konstig mat, typ pommes och korvbröd med senap på tycker hon om och just nu står hon och äter chokladbollssmet direkt ur bunken som jag har bredvid mig här i sängen. Isa är inte så konstig av sig, men hon är väldigt söt och har antagligen skabb. Hon är nyfiken som få med.

Måste sluta att röka, men det är gott.
Får man säga så?

Fest i helgen, då blir det fan röj.


Puss, älskar er.

Inga kommentarer: