fredag 10 augusti 2007

Pengakåt?

Svara på dessa åtta frågor i kommentarsfältet nedan. Ni som har egna bloggar - lägg ut era svar på dem och be era besökare att svara på dessa frågor.

Vad skulle du göra för en miljon?

1. Du får en miljon kronor i handen, men då måste du först ta ordentlig sats och springa rakt in i en pensionär. Bakifrån. Du ska ramma pensionären med full kraft i ryggen.

2. Du får en miljon kronor i handen, men då måste du först ta fram en liten hink, bajsa i den och sedan äta upp alltsammans.

3. Du får en miljon kronor i handen, men då måste du avsluta varje mening du säger till människor i din omgivning med orden "...din fitta" under två års tid. Till exempel. Du vill ha en kaffe på Seven Eleven. Då måste du säga till kassörskan: "En kopp kaffe, din fitta"

4. Du får en miljon i handen, men då måste du tatuera in en svastika i din egen panna.

5. Du får en miljon kronor i handen, men då måste du bosätta dig i Göteborg för resten av ditt liv. Du får aldrig lämna Göteborg. Inte ens över helger. Aldrig.

6. Du får en miljon kronor, men då måste du döda en kissemisse med dina bara händer.

7. Du får en miljon kronor, men då måste du säga upp kontakten helt och hållet med din mamma. Du kommer inte att varken tala med henne eller träffa henne för resten av ditt liv.

8. Du får en miljon kronor, men då måste du en dag i månaden under ett års tid anamma Ankeborgsmodet (det innebär att du har kläder endast på överkroppen) och gå runt i offentliga miljöer.


Mina svar:

1. Eftersom att jag redan tycker att det är tillräckligt synd om pensionärerna i vårat land så skulle jag inte göra det, inte ens för en miljon kronor. Personen i fråga kan ju dö.

2. Aldrig någonsin!

3. Ja, jag skulle kunna avsluta varje mening med "jävla fitta". Men jag tror inte att alla andra skulle uppskatta det.

4. Aldrig.

5. Never ever in my life! Aldrig att jag skulle bosätta mig i en stad i hela mitt liv och aldrig komma där ifrån. Speciellt inte GBG, dom kan ju inte ens prata normalt där!

6. Nej.

7. Icke!

8. Det skulle jag kunna göra, jag menar, en dag i månaden i ett år, det blir ju totalt 12 gånger på ett år. Det är ju inte så farligt, eller?

2 kommentarer:

Fredrik Eriksson sa...

1:an och 8:an går väl an egentligen :p

Anonym sa...

http://whogivesafuck.wordpress.com/2007/08/11/vad-gor-du-for-en-miljon-kronor/

Så.