måndag 6 augusti 2007

Arboga.

Vill börja inlägget med att igår var det den bästa dagen på väldigt länge oss vänner emellan.
Jag, Veronica, Victor och Lucas åkte och badade och det var underbart.
Vädret var helt otroligt och vattnet var skönt.
Blev många fina bilder som jag ska lägga in på datorn snart:)

Jag vill också säga att jag ägnar en tanke åt Calle Schulman idag eftersom att det är lite synd om honom.
Läs hono
ms blogg här.

Om 30 min går mitt tåg bor Linköping, i Linköping ska jag vänta en timme.
Sedan kommer jag till Södertälje, där ska jag vara en stund, har inte koll på hur länge.
Sedan kommer jag fram till Arboga.
Där ska jag vänta i en timme på att Fredrik ska komm hem från jobbet.
Sedan ska vi bara vara.
Det ska bli roligt att åka till honom,
eftersom att han har varit här nere 3 ggr men jag har inte varit hos honom:)

Pussar

Inga kommentarer: