söndag 17 juni 2007

Britney Spears.

Idag har jag fastnat för Britney.
Sitter och nöter massor av hennes gamla låtar.

Var nere på Hammarsbadet med Lucas förut.
Vi hälsade på Matilda och Veronica.
Matilda var väldigt upptagen men Vevve hade tid att prata.
Jag målade riktiga gangsta-tatueringar på Lucas med en penna
från Svenska Spel.
Det står bland annat "MAMMA" på hans högra underarm.

Efter varsin glass på Hammar så drog vi hem till Vevves lägenhet,
där satt vi och snackade en stund, sedan åkte jag och Lucas hem igen.

Pappa har varit här och lämnat min extranyckel till lägenheten, så nu kmr jag in där igen^^
Inte så smart att låsa in sina nycklar.

Satt och kollade en del gamla Queenklipp på youtube, mycket
live videos from Wembly. Dom är bäst.
När man ser liveklippen så blir man så sugen och bannar
mamma och pappa som födde en ett helt decenium för sent.

Pussar

Inga kommentarer: