tisdag 22 maj 2007

Ludvig Karlström.

Jag tycker om dig.
Jag tycker om dig så otroligt mycket.
Det är lite jobbigt, men jag trivs med det.
Jag vill inte vara utan dig, det vet jag.
Den känslan behöver jag inte tvivla på.
När jag är med dig så känner jag mig hel.

När jag lägger mitt huvud mot din hals,
känner din doft.
Det är det bästa som finns.
Du luktar tryggt.
Du är inte perfekt.
Det är ingen.
Men du passar, du passar för mig.

Du betyder så otroligt mycket.
Jag vet att jag är jobbig ibland.
Jag petar dig i ansiktet.
Jag gör irriterande ljud.
Jag vill alltid hitta på någonting annat,
utan att veta vad.
Jag hoppas att du inte hatar mig för det.


Jag mår bra av dig.
Jag tycker om dig.
Massor.
Det pirrar i magen när jag ser dig.
Jag blir glad när jag hör din röst.

Linnea + Ludvig

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
Tack för en underbar stämma. Vem vet jag kanske hälsar på i kalmar snart igen ;) Sköt om dig!
kramas