torsdag 10 maj 2007

"En följdfråga, eeen följdfr.."

Det satt några pundare på bussen hem.
Killen var helt lost och tjejen bara tjöt, de grälade om någonting.
De var helt osammanhängande helt enkelt.

Linnea fyllde år idag:)
Vi var på glasskalas hemma hos henne.
Jag pysslade ihop ett par örhängen,
ett halsband och ett mobilsmycke *mycket fjortizgulligull* till henne:)

Pratade med Ludä idag med.
Vi bestämmde att jag ska sova hos honom under stämman,
och jag ska inte åka till honom imorgon efter som att jag dissade
honom för fisket.
Han får skylla sig själv helt enkelt.
Men jag tycker om honom i alla fall.


Imorgon så ska pappa och Carl Henrik komma hit och fixa mitt kylskåp.
Jag hoppas att pappa kommer ihåg att ta med Lucas kastspö som jag ska få låna också.
Då kan jag kasta med ett eget spö, har fått meta innan eller låna Victors:)

Puss puss

Inga kommentarer: