fredag 20 april 2007

Ojsan.

Jonas Naddebo ringde just.
Jag fick panik eftersom att jag hade bokat
telefonmöte med honom, Henrik och Emma, men jag visste inte vilken dag.
Så jag tänkte "SHIT! Nu har jag gjort bort mig igen!"
Men så var icke fallet.
Vi ska ha telefonmöte på onsdag, så Emma, om du läser detta,
kan du fösöka komma ihåg det då?:P

Pratade med Ludä igår.
Det var bra.

Linnea vill inte spela handboll längre, det gjorde mig besviken.
Men jag ska försöka att träna ensam iaf.
Inte lika roligt, men jag VILL!
Vi pratade massor om pysselkvällen och sommaren igår med.
Jag kommer ju antagligen att ta körkort i sommar, och vi vill göra
någonting kul med avdelningen, så vi funderar på att dra till GBG tillsammans:)
Det vore roligt, 6 pers på äventyr^^,

Puss


1 kommentar:

Anonym sa...

Okej, telefonmöte på onsdag. Got it. Vilken tid? Och alla andra skojjsiga uppgifter... Eh. Du kan ju maila det till mig.
Glömde faktiskt bort att det skulle va nåt igår, jag med. :$
Så du är inte ensam! ;)