måndag 23 april 2007

Mannen i förhållandet.


Nu har jag pratat med Peron i en stund, det är bra att jag har honom, annars skulle jag nog bli ännu mer kockobeng än vad jag redan är.

I skolan så beslutade jag med lite hjälp av Linnea att vi ska pyssla på torsdag. Det kommer nog att bli kul:)
Jag, Linnea, Lotta, Emil, Viktor och Simon satt och snackade lite också, det var roligt, vi pratade om mördarmaskar, miniräknare och annat intressant. Eller, jag pratade om det iaf:P
Dessutom så hade jag teckenspråk, och jag tyckte att det gick ganska bra för mig, men jag måste nöta på de orden vi lärde oss i början, för jag glömmer alla de enkla orden.

På onsdag klockan 16.30 så ska jag, Emma, Jonas och Henrik ha telefonmöte. Skriv upp det Emma!

Pussar

1 kommentar:

Anonym sa...

Done!
Gjorde det så fort jag läst detta inlägget. Vilket var. Nyss. Hm.
Skicka koden och numret via sms, nån dag, är du söt.
Puss puss. <3