onsdag 4 april 2007

Livslust.

"Blott de tama fåglarna har en längtan, de vilda flyger."

Idag har vi haft avdelningsmöte hemma hos Linnea.
Det gick väldigt bra och var ganska roligt med:)
Mitt i alltihop så ringde VästeråsDaniel till mig.
Då blev jag väldigt förvånad eftersom att det är typ ett halvår sedan vi snackade sist.
Ludä ringde också, då blev jag glad och pirrig i magen:)
Han var på väg hem till Västerås, till mamma och pappa:)
Jag tycker om honom, Ludä. Mycket.

Var med Veronica i stallet för en stund sen, vi matade hästarna och dom blev glada.
Jag har skaffat mig en favorit, Kosmos heter han.
Veronica sa att han aldrig låter någon klappa honom på huvudet, och absolut inte på öronen.
Men jag får:) Han tycker nog om mig:)

Sitter hemma hos mamma nu, saknar Findus.
Han är ute på äventyr och fattar inte att jag har ett behov av att få träffa min bajskisse.

I helgen är det påsk som gäller.
Jag ska nog ge ett ägghuvud till farmor.
Får se om hon blir glad:)

Hejdå, lilltå!

Inga kommentarer: