måndag 5 mars 2007

Weeping Willows



Fick ett helt album med Weeping Willows av Ludä förut.
Har helt och hållet fatsnat för en låt som heter Try it once again.
Den får mig att tänka på Malin till 100%.
Det är nästan så att jag önskar att hon läser detta.
Jag vet inte varför, men det är väl bara så att jag inte riktigt
kunnat släppa det att vi inte är vänner längre. Jag drömmer om henne väldigt ofta,
och vi blir alltid vänner igen, eller så säger vi iallafall förlåt till varandra.
Det är inte bara hennes fel, det är mitt med. Jag ångrar ingenting,
samtidigt som jag vill ta tillbaka allt som jag sagt. Hon tycker att jag blir arg
för småsaker hela tiden sammtidigt som jag tycker att hon är ganska korkad.
Men vi hade varit vänner så länge. Det finns ändå minnen från allt vi gjorde. J
ag har inte skrivit av mig om detta innan och allt jag skriver känns väldigt sentimentalt.


Weeping Willows - Try it once again

Now time has passed since we broke up
And I start to see the good things again
I'll never love another girl
Now time has passed and these facts remain the same
You're the best thing that ever happened to me
I'm sorry but at that moment I couldn't see
I wonder if yu have some space for me
Or if I'm bound to sail this lonesome sea
Maybe we could try it once again
Maybe we could try it once again
Only you can take away my pain
Only you can make me smile again
Now with some distance I can see
There's good sides and bad sides to us all
I couldn't stand to see you weak
Now time has passed and I'll give you this call
You're the best...
Maybe we...

Nu finns det inte mycket mer att säga om just detta.
Vi lämnar det nu, JAG lämnar det.
SLUT.

1 kommentar:

Fredrik Eriksson sa...

weeping willows är rätt härligt föredrar dock några andra låtar framför denna men den va härlig :)