tisdag 6 mars 2007

Tisdag.

Nu sitter jag här på Kustlandet igen. Jag har skrivt min sommarjobbsansökan, och för att kunna skriva ut den så måste jag skicka den till Lottis dator. Sagt och gjort. Nu har hon suttit och lagt till information om mig i 20 minuter!

NU FICK JAG DEN! Ansökan är inte alls som från början, men lite proffsigare, mer seriös. Det blir bra detta.

Jag var med Linnea och Victor, vi lagade mat och dansade en hel del.
Imorgon så ska vi leka igen, då ska vi till Karlssons och sedan ska jag och Linnea kanske fixa lite slingor in the hair.
Det ska bli kul.

I morgon så kommer någon utav mina underbara medielärare hit och kollar så att jag sköter mig.
Vi får se hur det går.

Det var lite folk från RO nere i Kalmar igår som tittade på de lokaler som Per valt ut till stämman, och de blev nöjda, så nu kan arbetet äntligen ta fart med 2007 års förbundsstämma. Det ska bli så nedrans kul att arbeta med den, och när alla kommer till oss den 17 - 21 maj så kommer det att bli strålande. Längtar redan. Kommer att få träffa alla min underbara CUF-muppar igen^^.

Baj baj Äppelpaj.

Inga kommentarer: