måndag 12 mars 2007

Take on me.

Sitter och lyssnar på Ahas gamla dunderhit "Take on me"..
Den är bra, man får en lite skön feeling av den.

Har suttit i InDesign hela dagen och arbetat med broshyren, det börjar faktiskt likna någonting.
Tror att jag lyckats få den någorlunda krispig. Får sitta och jobba med den hela dagen imorn på eget bevåg eftersom att Lotti inte ska vara på kontoret alls.

Jag saknar Jacob lite, han är lite av en skitunge som bara åker utomlands.
Jag saknar Ludä lite också. Jag hoppas att han har tid att leka i helgen.

Tjaffasade med mamma förut, hon är så korkad ibland.
Hon blev sur för att jag pratade med Roger i telefon.
Men jag var tvungen att prata med Roger eftersom att det handlade om en viss persons anställning.

Jag vill komma tillbaka till skolan, jag saknar både Agnes och Josua.
Jag måste skärpa mig med mina middagar också.
Jag orkar aldrig laga mat, det är mycket bättre när Veronica är hemma eftersom att hon och jag lagar mat tillsammans nästan varje dag. Nu äter jag mest bara mackor.
Hon borde komma hem från sin praktik på Täby galoppstall NU!
Men hon kommer nog i övermorgon.

Det var centerns "Vårfest" på Vallonen i helgen.
Jag, Linnéa och Victor höll i spexet.
INGEN skrattade.
Vi var värdelöst kassa.
Efteråt så var vi tvungna att dansa med gamla gubbsjuka herrar.
Man får inte tacka nej, då känner de sej förolämpade.
Dessuom så sa Carina att vi skulle unna dem det lilla nöje de kunde få.
Nöje? Jo jag tackar jag!

Jag ska kolla på "Leende guldbruna ögon", "Stockholm Live" och "Antikrundan" tills jag somnar.

Pussar.

Inga kommentarer: