söndag 25 mars 2007

Stekta ägg.

Jag måste köpa fler ägg. Igen.
Jag tycker att det är gott med stekta ägg till kvällsmat helt enkelt.

Linnea åkte hem igår, och min bror kom och hämtade mig i sin nya rödorangea bil, den var fin.
När jag kom hem så fixade jag min cykel Rut, hon är strålande fin nu:)
Sedan så fick jag lite saker av min mamma, spagetti, en dagisfin ryggsäck, nya tights och lite annat kul.
Sedan cyklade jag hem, det var lite kallt och mitt batteri i MP:3n hade dött, så det var inte så jättekul, men jag överlevde.

Jag insåg att jag vaknat ganska sent idag när jag fått ordning på klockan.
Har börat att plocka lite smått för att det inte ska vara så stökigt till på onsdag när Ludä kmr.
Jag är kanske inte supereffektiv, men jag fungerar iaf:P

Nu var jag inte snäll.
Jacob kan bli arg.
Det visar sig.
Det var roligt iaf:P

Nu ska jag göra någonting annat.
Baj baj.


Inga kommentarer: