måndag 5 mars 2007

Praktiken.

Just nu sitter jag på kontoret hos Lotti och ska egentligen
skriva projektsammanfattningar, men jag pausar lite.

Somnade vid kl 06.00 imorse,
så jag var väldigt trött när jag gick upp vid kl 07.00.


Ska leka med Linnea och Victor idag,
jag undrar vad vi ska laga för mat?

Jag måste skriva min lilla papperslapp som jag ska ge till dem på ICA,
Konsum och Pressbyrån med, det känns lite proffsigare än att bara
gå dit och visa upp sig, för det har jag redan gjort.


Lotti sitter och beställer ett Adobepaket
som hon ska få som lön för att hon jobbat med U-LAND.

Jag tycker att det verkar som en shysst julklapp på 14 000.

Åver änd ut.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag visste inte att du skaffat en ny blogg, utan att berätta =0

Du är utmanad av mig, kolla i min blogg =P