tisdag 27 mars 2007

Linger.

Nu har jag bäddat om sängen, känner mig lite duktig, men bäddsettet passar inte alls in i min lägenhet, surt:/
Min pappa ska komma hit efter jobbet, s ska vi gå ut och gå i det fina vädret tror jag:)

Jag tror att jag ska måla två provisoriska teckningar att sätta i mina ramar över tv:n.
Grejen är bara den att teckningarna kommer att bi målade på randigt papper, det är inte så snyggt..
Men men, det blir nog bra iaf:)

Laddar hem ett album med The Cranberries nu, det känns som lite minnen att lyssna på dem, man blir lite glad och kan de flesta texterna:)

Jag kom förresten på vad jag skulle fråga Veronica, och det blev bra:)
Hon ska klippa sig på torsdag btw, jag har planer:P

Nu har jag fixat håret och sminkat mig lite, känns fresch;D

Baj baj

Inga kommentarer: