måndag 5 mars 2007

Krister, Kurt och Kajsa.


Mina ögon.


Just nu så kan jag inte sova, eller, jag skulle nog kunna sova
väldigt gott om jag försökte, men jag vill inte.
Min nyfunna kompis Ludä skriver en saga till mig om Krister, ledsna Kurt och Kajsa.

Ludä heter egentligen Ludvig och kallas Ludde, men jag tycker inte det är kul
att han heter och kallas samma sak som min pappa, så jag har döpt om honom lite.


Jag har precis kollat på det senaste avsnittet av Antikrundan. Antikrundan är min bibel.

Det är så många roliga gamla dyra saker, och ännu äldre söta tanter och gubbar också för den delen.



Jag har inte haft den här bloggen så länge, inte mer än ett par timmar faktiskt.

Anledningen till varför jag skaffade den är att min gamla blogg inte fungerar
att logga in på eftersom att jag har raderat det hotmailkontot som jag använde till den bloggen.

Jag blir galen när jag försöker att lägga upp en bild på mig som ska synas i min presentationsruta,
alla verkar att ha listat ut mysteriet. Utom jag.
Jag läste tillochmed hjälpguiden.
Jag vet nog hur man gör egentligen, men när jag trodde att jag kommit
på det rätta sättet så tog det nästan 4 minuter innan det hände någonting, så jag gav upp.


Jag funderar lite på hur jag ska klara av den här dagen.
Först ska jag masa mig iväg till Lotti på praktiken till klockan halv 9 och vara
där till klockan 4-5 ungefär. Sedan ska jag åka in till Västervik och leka med
Linnea och Victor för att kunna planera underhållningen till Centerns eggsexa på
Vallonen på lördag. Vi får se hur det går med den saken.


Nu ska jag försöka att hålla mig vaken på ett eller annat sätt.

Mer kärlek till de som behöver det.

Inga kommentarer: