torsdag 22 mars 2007

Duktig Nea.

Glömde att skriva ner det här igår, men jag diskade faktiskt all min disk sen 2 veckor tillbaka!
Jag känner mig så duktig, dessutom så plockade jag undan i mitt badrum, det blev fint.
Kukljuset från Johanna och Per står där inne nu på hyllan över toastolen.
Egentligen passar den inte in där, och inte någon annan stanns heller, men den är tjusig.

Fråga mig inte varför jag inte är i skolan idag, för det vet jag knappt själv.
Det är ju faktiskt på torsdagarna som det är viktigast att jag går dit.
Men jag försov mig, det var så skönt i sängen.

Jag lovade Veronica att jag skulle äta mat igår.
Jag gjorde lite potatismos och stekta ägg till slut.

Lucas ringde just och sa att det är han som har knyckt mitt matkort, så jag kommer att få tillbaka det och kunna äta mat i skolan igen.

Ludä har tenta idag. Han kan, jag vet det.

Puss

Inga kommentarer: