torsdag 22 mars 2007

Barnen i Afrika.

De säger att det är synd om barnen i Afrika, men här sitter jag och håller på att dö av hunger.
Har tvättat all min tvätt idag, ska bara vika skiten och slänga in den i garderoben.
Sedan ska jag äta MAT<3 med Veronica och Roos, korv med bröd!:D
Glass och cornflakeskakor ska vi tjocka i oss med.

Jag saknar Ludä:/
Pissunge!
Ring mig när du har tid, måste prata om en greja som är smart.

Pernilla kom hit förut och jag blev helt paff,
hon kommer inte hem till mig utan anledning.
Så jag frågade henne om det skulle hända något,
då fick jag veta att vi skulle ha CUF-avdelningsmöte hos mig idag.
Ingen annan som kommit ihåg det heller, så jag och Pernie satt och pratade lite allmänt strunt
ett tag tills hon blev tvungen att gå hem och plugga inför sitt matteprov som hon ska ha imorn.

HUNGER!

Inga kommentarer: